Što su digitalne naljepnice? Kako još nisu dostupni široj publici putem originalnih programa, stickeri su tehnološki nešto zahtjevniji zadatak. Ipak, naši ih korisnici naurčuju za sljedeće promotivne aktivnosti jer su grafički primamljivo sredstvo a izrazito prilagodljivo željama naručitelja.
Izrazito privlačan način komunikacije sada je dostupan i za tvrtke. Paketi od 10 naljepnica pogodni su ta promociju proizvoda, najave evenata ili čestitke poslovnim partnerima. Svoje bonove i popuste šaljite preko WhatsApp ili Viber sustava a ovakvim načinom očekujte uspjeh – svi će podijeliti dalje ovakve sličice. Zamislite samo igru: “sakupi svih 8 naljepnica” u novom, digitalnom obliku – ČISTI USPJEH! Posebnost: ove “naljepnice” se mogu samo dijeliti i nije ih moguće kopirati ili jednostavno preuzeti na računalo ili mobilni uređaj. NARUČITE vlastitu seriju MOBITEL-NALJEPNICA telefonom 098516852.
POSEBNA PONUDA: kako bismo Vam pokazali učinkovitost ovakve promocije BESPLATNO naručite svoj novogodišnji sticker!
Dovoljno je poslati upit na info@alkemija.hr
Logotip očekujte u WhatsApp poruci u roku od 10 sati.
”Sada je moguće u potpunosti komunicirati s naljepnicama. Naljepnice su poput emojija na steroidima, s mogućnošću dodavanja u rečenice ili fraze. Sve su češći, bilo da govorimo o naljepnicama koje pljusnete na prtljagu ili naljepnicama u porukama. Naljepnice su zabavne! Oni čine da se ponovno osjećamo poput djece, sretno udubljeni u knjige s naljepnicama, tako šarene i ugodne. Ali naljepnice nisu samo za dječje bojanke i igračke. Besplatne naljepnice koje objavljuju brendovi sada su vrlo tražene u modnoj industriji. Oni prenose afinitet s etiketom u kroz minimalne troškove kupnje. Da ne spominjemo popularnost naljepnica kod mobitela, i to ne samo među programerima. Kakva ogromna fama postoji o naljepnicama i njihovoj sveprisutnosti na društvenim mrežama govori da su neki Kanađani ljuti jer nisu dobili naljepnice nakon glasanja. Naljepnice s porukama također stječu popularnost. Prije bi ljudi samo zvali i slali poruke, a onda samo tekst. Sada postoje programi za poruke. Besplatni su, prikladniji, i šire primjene. Komunikacija se razvila u nešto novo i uzbudljivo. Što su digitalne naljepnice
Naljepnice su stigle iz Azije, a pokrenula ih je korejska aplikacija za razmjenu poruka Line, koju je 2011. godine popularizirala. To nije ni čudo: brz odabir emocionalne slike jednostavniji je od pisanja poruka na mali zaslon. Ostale aplikacije za razmjenu poruka kao što su Facebook Messenger i Path slijedile su Lineove korake uvođenjem vlastitih naljepnica, a WhatsApp naljepnice dostupne su tek prošle godine. Pojavile su se i razne tvrtke posvećene naljepnicama, a dizajnerski studiji počeli su nuditi svoje usluge.
Naljepnice su ozbiljan posao
Studijapo kazuje je da otprilike trećina milenijalaca (odnosno ljudi u dobi od 18 do 34 godine) koji koriste grafičke elemente poput naljepnica i emojija priznaju da su slike daleko ispred riječi u njihovoj mogućnosti da komuniciraju ono što misle i osjećaju. Ja sa rođena 2000-ih i volim naljepnice! Moji omiljeni paketi naljepnica uključuju Pusheen, Piske & Usagi i Opi. Oh, i ja volim svemirske mačke i koristim ih prilično često. Koliko ima ljudi poput mene? Puno. Dovoljno za zaradu za Line i Snapchat, WeChat i Viber, Telegram i Facebook Messenger. Samo na Facebook Messengeru, broj razmijenjenih naljepnica dnevno premašuje 380 milijuna. Naljepnice nisu samo slatke, već i donose prihod na messenger platformi. Brojni brendovi i poznate osobe također prepoznaju važnost naljepnica. Disney ih koristi kao dio marketinških kampanja, promovirajući svaki njihov film svježim paketom naljepnica. Zašto ljudi koriste naljepnice?
Da bi prenijeli emociju Da budu brži u izricanju misli Za samoizražavanje Naljepnice kao marketinški alat Mnoge tvrtke poput Dunkin ’Donuts, Starbucks i Sephora više vole naljepnice robne marke za glasnike nego emojije. Prošle godine Hasbro se udružio s Quiddom u stvaranju, distribuciji i prodaji digitalnih naljepnica. Neke kampanje s naljepnicama imaju za cilj interakciju s vjernom publikom marke (na primjer, Disneyjeve naljepnice). Drugi su stvoreni kako bi skrenuli pozornost na još nepoznate tvrtke ili projekte. Promocija događaja također djeluje, poput izbora ili izdanja novog albuma umjetnika. I ne mora to biti glamurozan posao. Na primjer, tvrtka za promet nekretninama RE / MAX lansirala je paket besplatnih digitalnih naljepnica. Dostupni su u storovima za upotrebu u messengerima i na kanalima društvenih mreža. U RE / MAX-u tvrde da su njihove naljepnice zabavan način za agente da nastave komunicirati s kupcima kuća. Pomažu u promicanju snažnog angažmana kupaca. Evo nekoliko savjeta u slučaju da odlučite diverzificirati svoju marketinšku strategiju uz pomoć messenger naljepnica. Učinkovit paket naljepnica sadrži prikaz nekoliko primarnih emocija: radosti, ljubavi, iznenađenja i drugih. Dodajte naljepnice koje opisuju radnje ili stanja, poput zauzetosti, grljenja, slušanja itd. Vrijedno je dodati tipične fraze. Ili jednostavno možete unajmiti tim iskusnih dizajnera i natjerati ih da razmišljaju umjesto vas. Dobro upakirati …. svoju poruku Suvremeni komunikacijski trendovi dokazuju da će uporaba naljepnica i dalje rasti. Procjenjuje se da će globalna tržišna vrijednost virtualne robe do 2025. dosegnuti 189,76 milijardi USD. Digitalne naljepnice dio su ovog tržišta. Brendovi i rovbne make bi trebali obratiti pozornost na takav alat. Korisni markirani paket naljepnica može postati neizostavni atribut svakodnevne komunikacije i moćan marketinški instrument. Nazovite i naručite svoj paket naljenica… ALKEMIJA graphic and industrial design / grafički i industrijski dizajn / design computer grafica e industriale Zagreb, Croatia +385 98 516852
|