STICKERS (mobilna naljepnica kao zabava i reklama)

DIZAJN

PRIPREMA

BRANDING

Dizajnu prilazimo kroz iskustvo i pazimo na detalje koji su i Vama važni. Izborom stilova prilagođavamo se svakoj vrsti industrije, zabave ili poslovnom subjektu. Koliko nam je važno napredovanje dokazuje i četverogodišnje radno iskustvo u tri najveća dizajnerska grada Italije. Tehnologija koju koristimo podrška je svakom izboru. Marketing je nedjeljiva cjelina svakodnevnog života. Posebice ekonomije. Iskustvom i isntrustriji, novinarstvu, uslugama i državnim institucija, a pratimo Vaše potrebe!


PORTFOLIO

Vaša dobrobit nam je najveći prioritet. Pomno pratimo učinke koronavirusa (COVID-19) i želimo potvrditi da smo otvoreni za posao i pridržavati se pravila očuvanja zdravlja.
Također nudimo 15% popusta na sve usluge dizajna. Naše su misli uz vas. Alkemija

Što su digitalne naljepnice?
Naljepnice (ili stickers) u porukama male su ilustracije koje su besplatne ili su dostupne u paketima uz malu cijenu. 

Kako još nisu dostupni široj publici putem originalnih programa, stickeri su tehnološki nešto zahtjevniji zadatak. Ipak, naši ih korisnici naurčuju za sljedeće promotivne aktivnosti jer su grafički primamljivo sredstvo a izrazito prilagodljivo željama naručitelja.

Prvi u Hrvatskoj (i zasad jedini) izrađujemo stickere – naljepnice za porukice na mobitelu. 🤩 🛒❤🏆🤝

Izrazito privlačan način komunikacije sada je dostupan i za tvrtke. Paketi od 10 naljepnica pogodni su ta promociju proizvoda, najave evenata ili čestitke poslovnim partnerima.

Svoje bonove i popuste šaljite preko WhatsApp ili Viber sustava a ovakvim načinom očekujte uspjeh – svi će podijeliti dalje ovakve sličice.

Zamislite samo igru: “sakupi svih 8 naljepnica” u novom, digitalnom obliku – ČISTI USPJEH!

Posebnost: ove “naljepnice” se mogu samo dijeliti  i nije ih moguće kopirati ili jednostavno preuzeti na računalo ili mobilni uređaj.

NARUČITE vlastitu seriju MOBITEL-NALJEPNICA telefonom 098516852. 

 

 

POSEBNA PONUDA: kako bismo Vam pokazali učinkovitost ovakve promocije BESPLATNO naručite svoj novogodišnji sticker! 

Dovoljno je poslati upit na info@alkemija.hr

Logotip očekujte u WhatsApp poruci u roku od 10 sati.

Sada je moguće u potpunosti komunicirati s naljepnicama. Naljepnice su poput emojija na steroidima, s mogućnošću dodavanja u rečenice ili fraze. Sve su češći, bilo da govorimo o naljepnicama koje pljusnete na prtljagu ili naljepnicama u porukama. Naljepnice su zabavne! Oni čine da se ponovno osjećamo poput djece, sretno udubljeni u knjige s naljepnicama, tako šarene i ugodne.

Ali naljepnice nisu samo za dječje bojanke i igračke. Besplatne naljepnice koje objavljuju brendovi sada su vrlo tražene u modnoj industriji. Oni prenose afinitet s etiketom u kroz minimalne troškove kupnje. Da ne spominjemo popularnost naljepnica kod mobitela, i to ne samo među programerima.

Kakva ogromna fama postoji o naljepnicama i njihovoj sveprisutnosti na društvenim mrežama govori da su neki Kanađani ljuti jer nisu dobili naljepnice nakon glasanja.

Naljepnice s porukama također stječu popularnost. Prije bi ljudi samo zvali i slali poruke, a onda samo tekst. Sada postoje programi za poruke. Besplatni su, prikladniji, i šire primjene. Komunikacija se razvila u nešto novo i uzbudljivo.

Što su digitalne naljepnice
Naljepnice u porukama male su ilustracije koje su besplatne ili su dostupne u paketima uz malu cijenu. 

 

 

Naljepnice su stigle iz Azije, a pokrenula ih je korejska aplikacija za razmjenu poruka Line, koju je 2011. godine popularizirala. To nije ni čudo: brz odabir emocionalne slike jednostavniji je od pisanja poruka na mali zaslon. Ostale aplikacije za razmjenu poruka kao što su Facebook Messenger i Path slijedile su Lineove korake uvođenjem vlastitih naljepnica, a WhatsApp naljepnice dostupne su tek prošle godine. Pojavile su se i razne tvrtke posvećene naljepnicama, a dizajnerski studiji počeli su nuditi svoje usluge.

Naljepnice su ozbiljan posao
The Economist tvrdi da današnji tinejdžeri svoje slobodno vrijeme radije provode u “druženju na porukama” nego surfajući društvenim mrežama. Na primjer, korisnici WhatsAppa svaki tjedan posvećuju gotovo 200 minuta svog života korištenju usluge. Tada ne čudi da druge velike tvrtke poput Facebooka vjeruju u razmjenu poruka.

 

Studijapo kazuje je da otprilike trećina milenijalaca (odnosno ljudi u dobi od 18 do 34 godine) koji koriste grafičke elemente poput naljepnica i emojija priznaju da su slike daleko ispred riječi u njihovoj mogućnosti da komuniciraju ono što misle i osjećaju. Ja sa rođena 2000-ih i volim naljepnice! Moji omiljeni paketi naljepnica uključuju Pusheen, Piske & Usagi i Opi. Oh, i ja volim svemirske mačke i koristim ih prilično često. Koliko ima ljudi poput mene? Puno. Dovoljno za zaradu za Line i Snapchat, WeChat i Viber, Telegram i Facebook Messenger. Samo na Facebook Messengeru, broj razmijenjenih naljepnica dnevno premašuje 380 milijuna.

Naljepnice nisu samo slatke, već i donose prihod na messenger platformi. Brojni brendovi i poznate osobe također prepoznaju važnost naljepnica. Disney ih koristi kao dio marketinških kampanja, promovirajući svaki njihov film svježim paketom naljepnica.

Zašto ljudi koriste naljepnice?

Da bi prenijeli emociju
Tekstovi mogu biti dosadni i ponekad ne nose točno značenje onoga što trenutno osjećamo. Naljepnica dodaje okus razgovoru. Na primjer, IRL, gustom ili intonacijom možete komunicirati strast ili samopouzdanje. Na porukicama će to učiniti mačka sa sunčanim naočalama. Naljepnice čine komunikaciju osobnijom. Slike pomažu dobiti vibraciju i dublje osjetiti vaše emocionalno stanje. Kad nema dovoljno riječi za opisivanje složenog osjećaja ili dvosmislene emocije, pošaljite sliku.

Da budu brži u izricanju misli
Ponekad želimo odmah podijeliti svoje misli ili osjećaje, ali nemamo vremena ni strpljenja za upisivanje poduže poruke. A ako se žurite na posao ili bavite se namirnicama, ovaj zadatak postaje nemoguć. Lakše je dijeliti emocije slikom nego opisivati ​​svoje emocionalno stanje tipkanjem riječi. Primjerice, kad me čekaju prijatelji, a ja još uvijek nisam spreman za izlazak, mogu im poslati slatku sliku “Gotova spremna” bez ometanja.

Za samoizražavanje
Naljepnice su izvrstan način izražavanja. Omotavajući svoje raspoloženje u naljepnicu, stvarate svoj vlastiti jedinstveni stil komunikacije. Slike pojačavaju učinak uzbudljivih priča o vašem odmoru ili smiješnom incidentu koji se dogodio na putu kući i čine ih osobnima. Svi imamo svoj ukus u glazbi, modi, pa zašto bismo za komunikaciju morali koristiti isti standardni emoji.

Naljepnice kao marketinški alat
Statistika kaže da prosječni vlasnik pametnog telefona koristi 30 aplikacija svakog mjeseca. Programi za poruke i aplikacije na društvenim mrežama jedni su od onih koje ljudi najviše koriste svakodnevno. Naljepnice su idealna opcija za promociju nativnih robnih marki jer djeluju viralno. Nakon preuzimanja paketa naljepnica, osoba ga može koristiti onoliko puta koliko želi, šaljući na desetke ili čak stotine markiranih naljepnica. A naljepnice kao marketinški alat imaju jednu veliku prednost – nenametljive su. Ne poput natpisa ili skočnih poruka. Oglasi sadržani u porukama koje primamo od svojih prijatelja ili rođaka djeluju puno bolje od onih iz slučajnog izvora. Primjerice, svaki treći korisnik Vibera svakodnevno šalje naljepnice. Potencijalni doseg nevjerojatno je velik.

Mnoge tvrtke poput Dunkin ’Donuts, Starbucks i Sephora više vole naljepnice robne marke za glasnike nego emojije. Prošle godine Hasbro se udružio s Quiddom u stvaranju, distribuciji i prodaji digitalnih naljepnica.

Neke kampanje s naljepnicama imaju za cilj interakciju s vjernom publikom marke (na primjer, Disneyjeve naljepnice). Drugi su stvoreni kako bi skrenuli pozornost na još nepoznate tvrtke ili projekte. Promocija događaja također djeluje, poput izbora ili izdanja novog albuma umjetnika.

I ne mora to biti glamurozan posao. Na primjer, tvrtka za promet nekretninama RE / MAX lansirala je paket besplatnih digitalnih naljepnica. Dostupni su u storovima za upotrebu u messengerima i na kanalima društvenih mreža. U RE / MAX-u tvrde da su njihove naljepnice zabavan način za agente da nastave komunicirati s kupcima kuća. Pomažu u promicanju snažnog angažmana kupaca.

Evo nekoliko savjeta u slučaju da odlučite diverzificirati svoju marketinšku strategiju uz pomoć messenger naljepnica. Učinkovit paket naljepnica sadrži prikaz nekoliko primarnih emocija: radosti, ljubavi, iznenađenja i drugih. Dodajte naljepnice koje opisuju radnje ili stanja, poput zauzetosti, grljenja, slušanja itd. Vrijedno je dodati tipične fraze. 

Ili jednostavno možete unajmiti tim iskusnih dizajnera i natjerati ih da razmišljaju umjesto vas.

Dobro upakirati …. svoju poruku
Vizualna komunikacija postaje sve popularnija za mobilne korisnike koji vole uspostavljati veze putem slika. Naljepnice to čine lakšim, bržim, svjetlijim, emotivnijim.

Suvremeni komunikacijski trendovi dokazuju da će uporaba naljepnica i dalje rasti. Procjenjuje se da će globalna tržišna vrijednost virtualne robe do 2025. dosegnuti 189,76 milijardi USD. Digitalne naljepnice dio su ovog tržišta. Brendovi i rovbne make bi trebali obratiti pozornost na takav alat. Korisni markirani paket naljepnica može postati neizostavni atribut svakodnevne komunikacije i moćan marketinški instrument.

Nazovite i naručite svoj paket naljenica…

ALKEMIJA graphic and industrial design / grafički i industrijski dizajn / design computer grafica e industriale Zagreb, Croatia

+385 98 516852

 

 

Scroll Up